Lilla Tilda saknar farmor o farfar

Ja, i fredags kom Tildas farmor o farfar. De kom så tidigt att de hann hämta henne på dagis. Gissa om hon blev glad  o förvånad!! Och så fick hon promenera hem från dagis med farmor, farfar o hunden Maja. I helgen har då Tilda varit i sitt esse. Hon har spexat för fullt!! Allt är ju roligt så länge man har publik (och gärna en som uppskattar spex oxh skrattar åt allt man tar sig för). Vi har gjort en ordentlig shoppingrunda i helgen och både jag och Tilda har rustat upp vårgarderoben. Tilda fick en ny vinddress av farmor o farfar, jättefin, med matchande mössa =). Och så har vi köpt nya vårskor åt henne och mig. Och så har jag köpt mig ett par nya vargdagsbyxor då det snart är hål i mina andra (igen). Och så köpte jag mig faktiskt en skjorta och ett linne oxå. Tilda fick även en vårjacka av farmor o farfar, men den har vi inte fått henne att pröva än. Hon är ju smått autistisk när det gäller att prova nya kläder. Det brukar ta ett bra tag innan hon tar på sig nya saker. Man får lirka och locka. Förutom men gummistövlarna, för dom fick hon välja själv. Ett par rosa. (!) Hon ÄLSKAR dom! =)

Idag åkte farmor o farfar hem efter att vi ätit sen lunch på Brännlands värdshus. Hon grät hela vägen hem efter dem, jag trodde mitt hjärta skulle gå sönder. Jag var nära att börja gråta jag med, HATAR att se henne ledsen över något!
Imorgon har vi bestämt att vi ska cykla till dagis. Ska bli kul. Tilda älskar att åka cykel!!

Idag har vi städa hela morgonen oxå, för det var visning kl 15. Verkade vara en bra visning med lovande spekulanter. Hoppas det slutar i budgivning =)
Och nu är grunden helt klar så nu är det bara en låååååång väntan på att huset ska levereras... suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0