Håll alla tummar o tår

För imorgon är det tänkt att Tilda ska tillbaka till dagis. Tydligen går dte både magsjuka och vinterkräksjuka på avdelningen, så jag känner mig inte supersugen att skicka dit henne igen men vad gör man?..
Idag var vi ute vid tomten igen. Vi har nu kommit fram till att det är ngt som inte riktigt verkar stämma där, får enligt vår ritning på tomten och utsättning av huset så går vår tomt in nästan två meter på grannens garageuppfart. Vi får det inte riktigt att stämma, så Joppe ska ringa kommunen imorgon och be dem kolla att allt stämmer, annars blir vår garageuppfart/parkering jättesmal och inte alls enligt vår ritning, så det lutar åt att grannen får flytta sin tomtgräns en smula. Det känns lite jobbigt men det är ju inte vi som gjort fel, det är dom som inte kollat upp det ordentligt (det har de sgat själva) och dessutom verkar kommunen ha asfalterat lite fel då det nästan ligger på vår tomt. Så de får de se till att fixa, för stämmer inte ritningen på tomten blir jag vansinnig! För då går alla våra garageplaner i stöpet.

Så, håll tummarna för att Tilda håller sig frisk nu och för att tomtritningen stämmer och att det ordnar sig. För imorgon ska det fortsätta grävas grund.

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag håller allt jag kan hålla för att gumman ska få fortsätta vara frisk!!!!

Kramar i massor, vi ses imorgon! =)

2010-04-18 @ 21:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0