Lite bilder från mobilen

Nu ska jag uppdatera lite. I helgen var famlijen Björkman/Juntti här. Såååå kul! Hjalmar och Tilda busade vilt här hemma och vi var på Leos lekland i lördags. De var helt vilda. Även vi vuxna tyckte det var kul att krypa omkring i tunnalr och åka stora rutschkanan! Barnen var helt slut efter dagen på Leos så de slockande ganska fort på kvällen. Jag och Hanna var ute på brusklänningsuppdrag i lördags. Men affären vi skulle på hade stängt på helgen. Hur man nu kan ha det när man hyr ut och säljer festkläder... det är ju på helgerna man har tid tat gå och prova i lugn och ro. Nej, det hade öppet måndag till fredag 12-17 (!) vad är det för tider egentligen?! Så vi rensade stan på vita korta klänningar... men icke. Det fanns inte en enda som var bra. Önskar Hanna all lycka med att hitta den perfekta klänningen och sörjer lite tat jag inte får vara med när hon hittar den... =)

Den här veckan är lite småtråkig på jobbet oxå. Två av lärarna är borta.. så det är väldigt tyst på skolan... Petra (min eviga fikakompis) är på kurs och Hulda pluggar... så de kommer inte tillbaka förrän på måndag... har varit en seg vecka.

Men hur som helst, här kommer lite bilder. De är ganska gamla men det är inte varje dag jag tar bilder från mobilen så.. håll till godo!


En bild från i somras när Tilda fick sitta i morfars traktor.
Vi fick inte henne därifrån så hon fick äta sin välling där



Hur goa är inte barnen på jobbet?! Hittade detta i mitt beställningsblock
i köket på jobbet. Så gulligt!!



Tilda har fått riktigt långt hår!!


Pappa kör grovdammsugare, då får man kolla på Bolibompa
med öronskydden på

Kommentarer
Postat av: Petra

Mm, klart det är tyst...jag (pratkvarnen nr 1!) är ju borta! ;) skratt

Saknar också våra fika/prat-stunder!! Men, på måndag är jag tillbaka...då får vi fika & mysa! =)

Kramar i massor & ha en trevlig helg!!!

2009-10-08 @ 20:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0