Läs det här

Är skrämmande less på folk som tror mer på kvällstidningarnas löpsedlar än socialstyrelsen. Men skärp er för fan!!! Tror ni verkligen att man blir sjukare av ett vaccin än av den riktiga sjuksommen?! Tror ni på fullaste allvar att influensan är "planterad" för att läkemedelsföretagen ska tjäna pengar på vaccin?! Tror nu verkligen att socialstyrelsen och Sveriges ledning skulle rekommendera något som skulle göra Sveriges befolkning dödligt sjuka?! I så fall tycker jag ärligt talat synd om er. Det måste vara skitjobbigt att inte lita på läkare och framförallt socialstyrelsen! Det måste vara skitläskigt att på allvar tro att det planteras influensor som kan ta död på en stor del av befolkningen (den yngre, annars friska delen) bara för att få sälja vaccin, och dessutom tro att de kommer undan med det... Stackars satar... ledsen över den hårda tongången i detta inlägg men nu har jag lessnat. Ni som vill diskutera detta med mig, don't bother... jar vet var jag står och ni gör mig bara irriterad.

http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article6060029

Kommentarer
Postat av: Petra

Oj, oj, oj...nu är du less tror jag. Nä, nu ska jag ta och sätta tejpen för munnen! ;) skratt

Kram!

2009-11-04 @ 11:47:37
Postat av: Pappa

Andas Marie ANDAS!!!



pappa

2009-11-04 @ 19:27:28
Postat av: Sara

Jonas och jag är vaccinationsklara och vi lever än. Fick lite frossa och jag fick lätt feber men i jämförelse vad svininfluensan innebär så var det en baggis, det var ju över på en dag. Tyvärr verkar det stört omöjligt att få tid för vaccination för Ea då hon är pyttepyttelite äggallergiker. Hon äter ju ägg även råa utan problem men här hänvisar de till allergimottagning och där har de typ telefontid en kvart i veckan och då är det självklart inte särskilt lätt att komma fram. Vore ju bra om vi kunde hålla den borta från Cilla hennes förkylningar sätter ju sig jämt på bronkerna o lunginflammation vore schysst att undvika.

När får ni vaccinera er uppe Ume då?

2009-11-04 @ 19:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0