Jag kom jag såg jag vände...

Tja, ungefär så såg min arbetsdag ut idag. Har haft svag feber sedan söndags och varit hemma från jobbet. Igår var febern (nästan) borta så jag tog en kort promenadsväng för att checka hälsan. Det kändes ok så jag ringde och sa att jag kunde jobba idag. Har inte mått uruselt i veckan men dock haft den där eländiga febern. Men nu var ju den borta så fritt fram. Trodde jag... Inatt mådde jag PISS!! Svettades och frös omvartannat... ont i huvudet och nacken... men plikttrogen som jag är så åkte jag till jobbet imorse i alla fall. Under körningen dit så kände jag att det var en GRYMT dålig idé. Fick verkligen kämpa för att köra ordentligt och svettades som aldrig förr. Väl framme på jobbet insåg jag att det inte skulle gå och fick ringa och be dem skicka vikarie för mig.. Stooooort nederlag... jag har verkligen kämpat med det här länge, att lära mig att inte gå till jobbet innan jag är helt frisk. Men har tydligen lite kvar att lära. Så... jag kom, jag såg, jag vände. Blir hemma resten av veckan.

Kommentarer
Postat av: Petra

Vilket vi såklart tycker är urtråkigt...speciellt jag som tappat min kära "kaffe-dejt" heeela långa veckan. Men jag hoppas innerligt att du blir frisk nu, så vi kan ses på måndag! =)

Stärkande Kramar I Massor!!!!

2009-11-20 @ 10:12:39
URL: http://inteutanmindotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0