Nu kommer bilder på verandan

För er som trånat och längtat efter bilder på nya verandan (känn er träffade mamma o Sara) här kommer de. Vi byggde ut den lite så nu är den stoooor =) Ja, det är klart allt är ju relativt, men den är stor jämför med förut. Och så fick jag Joppe till att sätta upp spaljé (stavning?!) som jag ska låta växa slingerkrasse i. För det hade vi på vårt landställe när vi var små. Och mamma skötte den där krasse så bra och den var såååå fin! Så jag vill ha en egen. De ska tydligen vara ganska tålig så det borde jag väl klara av.


Firar med smörgåstårta när verandan var klar.




Mysigt värre! Ni får tänka er krassen som slingrar sig upp för väggen =)




VÄldigt bra insynsskydd blev det faktiskt =)



På tillväxt (i pappas lilla växthus)



Tilda drog sitt strå till stacken när det gällde att bygga verandan




Jag tror nog hon ska bli hantverkare....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Superfint! Vi undrar bara varför "dom har lagt Umeå så långt bort" (som Ea brukar säga) skulle vara kul att se den irl.

2009-05-17 @ 21:14:18
Postat av: mamma

Hej Gud Vad fin den blev, visst är det skönt att kunna gå ut utan att ta på sig skorna. Vi tycker att det är som ett extra rum.Vi tar med oss gurkor och tomater så spara lite plats åt dem.

Vilken bra bild på Tilda i växthuset på tillväxt.(fyndigt)

Idag har det regnat här det behövs till naturen.

Vi klarar oss utan regn.

Vi ses snart puss och kram mamma och pappa

2009-05-18 @ 19:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0