Hurra hurra för födelsedagsbarnet ida'!!

Idag fyller Jopper 31 år. Vi smög upp jag och Tilda och väckte honom med sång och paket imorse. Tyvärr inte paketet från mig, för det är för stor (och nej jag kommer inte skriva här vad det är... då vet han ju det om han läser). Så han fick paketet från svärmor och svärfar; en grilltermometer. Så nu slipper han fråga mig och köttet är klart =)

Måste bara berätta vad Joppe sa igår när han skulle klä Tilda för en kort cykeltur... Hon for som vanligt omkring här inne och kunde inte vara stilla länge nog för att få på sig kläderna. Då brister Joppe ut:

- Men Tilda, att försöka få på dig kläder är ju som att klä en elektron!!


Hahahahahaha så jäkla bra liknelse!! Ser verkligen en lite elektron framför mig som far som ett skott... Så numer kallar vi vildingen för vår lilla elektron!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0