Dags att göra ngt åt saken...

Figuren alltså.. och välmåendet framför allt.. Nu får det vara nog. Slut på bortförklaringar. Har nått botten =) Igår mobbade min dotter mig för min mage... hon satt bredvid mig i soffan och stack in pekfingret djupt in i hullet... och tittade på Joppe... tog hans pekfingeer och gjorde likadant med det... så det slutade med att både min man och min 18 mån(!) dotter satt och petade mig i hullet... vad är detta?! =) Vem har lärt henne det där egentligen? Är det sådant man lär bebisar på dagis nu för tiden?! ;-)

Måste oxå bara berätta om vår panik här hemma igår morse... (Hanna och John vet vad det handlade om då de blev inblandade) När vi skulle åka med Joppe till jobbet så fanns inte bilnycklarna. Ingenstans... Vi vände upp och ner på hela huset. Och Tilda förstod ingenting utan sprang runt fötteran på oss (fullt påklädd med jacka, mössa, yllebyxor och skor) och sa "ill utt... ill utt" (vill ut) medan vi lugnt och sansat försökte förklara att vi skulle gå ut... vi skulle bara lista ut var i helsike mamma hade lagt bilnycklarna (kunde ens inte skylla på någon annan då det var jag som hade bilen sist)

Efter ett antal samtal till Hanna för att garantera att de inte låg i deras packning eller vagn så var förvirringen total. De fanns inte NÅGONSTANS. Tills Joppe tittade i skötväskan som stod i hallen. Självklart låg dom där.

Vi borde förstått det från början. Allt man söker finns i skötväskan. Så har det varit hittills.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hjalle har dragit upp tröjan och klappat mig på magen idag! Kände mig som en knubbis då... Synd att ni inte bor här, då hade vi kunnat promenera tillsammans!

2009-05-05 @ 20:23:11
Postat av: Hanna

Nä han står själv hur bra som helst, men går gör han nog snart...

2009-05-06 @ 14:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0