Twittra.. den nya trenden..

Tja... man kanske skulle börja med det.. twittra alltså. Om jag har förstått det rätt så är det som en blogg, fast i kort format, Man skriver kort vad man gör för stunden. Men... det kräver ju iofs att man har datorn på hela tiden. Vilket jag INTE har. Nej jag håller mig till bloggen. =)

Imorse när vi precis stigit upp och gjorde oss iordning i badrummet innan vi skulle väcka Tilda, då hörde vi något konstigt ljud. Det lät som någon pratade, eller sjöng. Vi smög till Tildas dörr, och mycket riktigt, därifrån hördes hur en liten flicka satt och sjöng och trallade. GoTilda hade vaknat straxt innan oss och var på strålande humör. Hon satt nöjd och glad och sjäng och pratade med hennes Kanin (favvogosen just nu). Så underbar morgon att få höra det när man precis har vaknat!

Idag har vi även cuklat till dagis. Jobbigt, men Tilda tycker det är kul och jag behöver DEFENITIVT röra på mig mer. Så det kändes bra. Men.... när jag ska hämta henne så blir det nog bilen... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0