Pyssel

Jag har pysslat. Jag fick idén till det när Myra, min yngsta systerdotter föddes i maj. Och nu är det klara. Det igck väldigt fort när jag väl kom igång. Var tvungen att invänta påfyllning på kontot först =) Och jag e suoernöjd!! Numren på ryggen står för födelseår. Hoppas de tycker om dem. Ska posta dem imorgon så de får dem på måndag.





Idag ringde de från jobbet jag sökt. Jag har i flera dagar väntat på att de ska ringa och varit jättenervös. Jag har haft känslan i magen som man hade osm tonåring.. ni vet, när man var sådär tonårsförälskad i någon så man satt vid telefonen och väntade en hel dag på att personen skulle ringa... men så ringde det aldrig och man fick gå och lägga sig med besvikelsen i magen.. nästa dag var det samma visa =) Men nu har det i alla fall ringt. De har haft otroligt svårt att bestämma sig tydligen. Det står just nu mellan mig och en annan. Men vi är tydligen så jämnbra (även om jag är bäst) =) så de har inte kommit till något beslut. Men de ska diskutera om det på söndag igen. Så nu får jag vänta igen... nervös....

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad fina de blev! Ska bli så kul att se vårt fotbollslag i dem. Och jag har varit tyst, men det är ju så svårt när Ea pratar fotboll också. Har bara skvallrat för pappa och Jonas, men det är nog okej att ha skvallrat för dem när bilderna finns här...

2009-06-13 @ 08:23:50
Postat av: Linda

Jättefina tröjor!!! Vad duktig du är.

Jag håller fortfarande tummarna för att du får jobbet.

Trevlig helg!

2009-06-13 @ 19:20:15
URL: http://sambomedkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0