Hysteri inför midsommar...

Har varit och handlat lite till midsommar idag. Jag var inte ensam. Fastän jag åkte vid halv elva var det gräsligt mycket folk! Tur att man e Stockholmare så man e van vid trängsel =)

Jag var och skulle kolla efter ett par shorts till Ea och Cilia. Jag har fått en beställning från Ea på ett par röda fotbollsshorts till hennes tröja. När jag frågade vad det skulle stå på dem så fick jag svaret "Heja Ea frisk humör, skjortan hänger utanför! Heja Ea du är bäst!"

Tokunge! BLir ju tvungen att köpa ett par vuxenshorts för att få plats med allt det där =) MEn jag ska göra mitt bästa. Självklart ska Cilia oxå få ett par shorts. Ett par blå. Som jag ska skriva "kungen" på. Ni vet... kungen i Blixten McQueen... Eas och Cilias favorit. =) Så nu är det bara att sätta igång arbetet =) Det är såååå kul att göra kläder med eget tryck! Och särskilt när dte blev så bra resultat utan värre ansträngning!

Imorgon ska vi spendera hela dagen med familjen Pettersson/Käck (Frida, Carro, Tobbe) och äta silllunch, dansa runt midsommarstången, se på djuren på gammlia, grilla... osv osv. Ska bli såååå kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0