Idag bär det av till Kalix

Igår natt händer något konstigt... jag vaknade av att jag drömde något och tog ett lätt tag om halsen (strypgrepp?!) om stackars Astrid (katten) som precis kom upp i sängen för att mysa. Sekunden efter rasar sängen ihop i huvudändan!! Tur att vi har en gemensam bäddmadrass (vi har skilda resårbottnar så endast min rasade) så Joppe höll mig uppe. Så klockan 4 på morgonen stod jag och höll upp madrassen och Joppe skruvade fast benet som lossnat. Vi var nog rätt trötta för ingen av oss kom ihåg dagen efter att sängen rasat, inte förrän vi såg skiftnycklarna på nattduksbordet =)

Idag ska vi åka till Kalix. Just nu har Tilda sin sista dag på dagis. Sedan ska vi hämta bilen som är på verkstad (DYRT!!!! Både nya bromsskivor och fjädring fram) och så ska vi åka till farmor och farfar i Kalix. Jag berättade för Tilda imorse att vi skulle åka till farmor och farfar och heeeela vägen till dagis satt hon och sa "allo, allo" (farmor) och så skrattade hon. Så hon ser nog fram emot att träffa dem! Och jag med! På söndag ska Joppe åka hem med Audin (hans gamla bil) och jag och Tilda stannar troligen kvar i Kalix ett par dagar. Vi måste ju köra hem Audin för vi måste ha två bilar när jag börjar jobba.

Ny rapport med bilder fårn Kalix kommer när vi är hemma igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0