Tilda på bättre humör

Men nu har resten av familjen insjuknat... Det skulle vara skönt med en vanlig helg. En frisk helg. Förra helgen var Tilda sjuk, och början på veckan efter. Den här helgen var jag sjuk, och inpå veckan efter. Idag är första dagen jag verkligen är på benen. Har förlorat all vätska och energi under helgen och är helt utpumpad på energi. Som tur var höll sig Joppe frisk till och med måndag. Men måndag eftermiddag låg han i sängen och mådde pyton. Det var tufft kan jag säga. För nu är Tilda med stort T tillbaka =) 

Idag har vi haft jättefint väder! Vi har försökt hitta ett par nya vantar (igen) till Tilda.. men det verkar omöjligt att hitta ett par bra. Antingen så är de för tunna, för stora, trillar av för lätt, svåra att få på.... Hur svårt kan det vara att hitta ett par fungerande vantar till Tilda? För under 300 kr ska tilläggas. För jag vägrar betala mer än 300 spänn för ett par vantar hon kanske bara kan ha i år...

Natten till måndag dog min mormor... Hon har i flera år lidit av Alzheimers, så egentligen har hon varit borta ett bra tag. Men nu fick hon slutligen sitt lugn. Vila i frid älskade mormor. Jag ska alltid minnas dig frisk.

Avslutar med en bild som visar att Tilda har gjort sitt yrkesval. Eller så är hon bara lite skadad efter de senaste dagarnas sjukhusbesök =)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0