Startat ny blogg... får se om den är bättre...

Jo ni som vill se mina gamla inlägg kan gå in på bloggmamma.bloggagratis.se
Där finns de få inlägg jag hann göra innan jag bytte hit. Finns ju så många bloggsidor att välja på så man vet ju inte vilken man ska ta... men den här får det bli.. tror jag =)

Idag har jag varit sjuk... Förkyld och hängig. Det är inte lätt att hålla Tilda på bra humör när man själv bara vill gå och lägga sig. Och Tilda har inte varit på sitt allra bästa humör idag heller, gissar att även hon inte mått så bra. Hennes näsa rinner konstant och vi gör av med säkert ett paket näsdukar i timmen tillsammans =)

Vi har i alla fall varit ute lite idag. Det har varit sol och -3 grader, perfekt om det inte var för blåsten. DEt gör att det känns så otroligt mycket kallare!

Idag hade Tilda sina nya fina kläder på sig. Hon hade de nya mjukisbyxorna i en timme, innan det blev bajskalas och de hamnade i tvätten. Så fick hon ha sina nya jeans och sin batmantröja. Gissa om hon var cool!! Ska se om jag inte kan få in en bild på det senare. Det är ju ngt osm strular här hemma med uppladdningen av bilder... När jag försöker ladda upp en bild på internet så kraschar hela uppkopplingen och det enda man kan göra är att dra ut sladden til routern... verkar inte helt ok...


Idag blir det inte mycket nyttigt gjort. Ska gå och dricka lite te med honung och sedan läsa ut min Camilla Läckberg. Hon e såååå bra! LÄNGTAR


Kommentarer
Postat av: tomten

Hej Fia. Kul att se dina bilder. Ni - du och Tilda - får krya på er. Fru tomten skrattar gott åt "huvudet fullt av snor" vet inte varför :-) kan det vara att tomten jämt har huvudet fullt av snor? Vad fin Tilda var i sina nya kläder! Ser ut som 2 år ju.... CAmilla Läckberg ÄR BRA! Förresten, det är betjänten som är mördaren :-). Ha det så bra - Tomten och hans fru.





2009-02-03 @ 21:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0