Snö och dåliga vantar

Var ska man hitta ordentiga vantar till barn egentligen?? Vi har säkert köpt vantar för flera hundra kronor men likföbaskat är hon kall om händerna när vi kommer in. Sist köpte vi ett par som verkade jättebra (de oxå) Och de är tjocka och fodrade och så, men för breda i tummen så hon drar in tummen hela tiden, och så sitter de inget bra... De som sitter bra är för tunna och kalla, så vi har två par vantar på henne... men hon är ändå kall... Svårt det där.

Inatt har det snöat massor!! Det gör det svårt att vara inne och ta det lugnt. Tilda ÄLSKAR att åka pulka så vi tog en sväng. När vi kom hem igen hade hon öst snö över hela sig så jag fick skotta fram henne =) Sedan var det bara att skotta entrén till huset och verandan (så man kan sitta där när det blir varmare)

Så nu är vi röda om kinderna och tittar på "drömmarnas trädgård" (Tildas favoritprogram). Det blir mycket tv när båda är sjuka... känner sig som en dålig mamma när hon ser tv... men vad ska man göra när man själv inte är frisk nog att aktivera henne. Vi har ju i alla fall varit ute en stund... och jag gör så gott jag kan...

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag hittade hit oxå=)



Så kul att följa er vardag. Tilda verkar vara en sån härlig unge!



Hoppas ni kryar på er snart.

2009-02-05 @ 10:49:04
URL: http://sambomedkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0