mammahjärtat krosat

Idag är andra dagen den här veckan som Tilda inte sovit något på dagis. Hon är DÖDSTRÖTT på eftermiddagarna när jag kommer hem! Hon hatar allt och går inte med på något! Allt är bara piss... idag följde hon efter mig och slog mig bara för att locka fram en reaktion.. och det fick hon oxå, man slåss INTE, oavsett hur trött man är. Men tillslut kom hon och klappade mig snällt på kinden och så fick jag en kram. Tycker så synd om henne när hon är så trött, ser ju på henne att hon bara kokar av frustration... hon har oxå varit påväg upp för trappen ett par gången och sagt "ova" (sova)... felet är bara att då är klockan 17, inte dags än då riktigt. Men när det väl är dags, då är hon TOKARG!! När Joppe har gått och lagt henne (jag pallar inte, jag går sönder om jag måste höra henne gråta så jag sitter med hörlurar med HÖG musik) så har hon skrikit ända tills han kommer in igen och gör om proceduren med hålla handen på ryggen, tills hon somnat. Annars somnar hon inte. Alltså, Anna Wahlgren-metoden är bra, oftast, men det är så jäkla förbannat skitjobbigt när hon är övertrött och trotsig och är jättearg/ledsen när hon ska sova! Jag pallar det inte! Hoppas hon kommer på bättre tankar snart...

Kommentarer
Postat av: Petra

Usch, det låter jobbigt det där! =(

Hoppas det ordnar sig!

Stärkande Kramar!!!

2009-12-11 @ 11:23:53
Postat av: Sara

Heja Mia! Snacka om välbloggat denna vecka. Bjöd Tilda på luciatåg idag eller blir det på måndag? Vi var på Eas dagis idag men såg inte så mycket av just henne. Hon stod längst bak med sina kompisar i femårsgruppen men hon är ju huvudet kortare än fyraåringarna som stod framför så vi såg mest en luciakrona som hoppade runt.

2009-12-11 @ 19:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0