Konståkning och snörök

Igår gjorde jag min premiär som skridskoprinsessa... eller ja... jag stapplade omkring i mina nya skridskor på bandyplanen i Nyborg =) Men kul var det! Fick dock ont i fötterna något så förbaskat så det blev en kort premiär... utan tyllkjol =)

Idag har vi varit i Haparanda och gjort av med lite pengar. Köpt rejäla vinterskor till Tilda, ett bilgarage till Tilda, nya sofföverdrag (ska vara svarta men de är mer åt det mörkgråa hållet) och lite annat tjafs- Helt ok dag men mycket snörök på vägen hem och stressade bilister. Tilda var hemma och busade med farmor så hon stortrivdes, men hon börjar bli lite mammagnällig nu så jag tror vi ska ta en riktig mysdag imoron!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej vad kul att läsa hur ni har det.Jag har inte läst på länge.

Vi ska åka till graven och tända ljus sen till Borins handla godis.

Värmen i bastun är på så det blir ett nyårsdopp på eftermidagen. Sen ska vi äta gott laxrulle med vitlök-ört fyllning.

Vi ska även kolla isen vid affären om det går att åka på den i morgon då kanske fam. Schiöld kommer dit.

Gott nytt år vi kanske sms ikväll om det går.Puss

2009-12-31 @ 09:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0