Jävla pissdag

Ja, har haft ett par sådana nu... har varit så inni h*vete irriterad på eftermiddagarna/kvällarna.... helt galen! Har inget tålamod alls, kan bli irriterad för minsta gnäll från Tilda och blir skogstokig på stackars katten när hon springer runt benen på mig för hon är kelig. HATAR att vara på så här dåligt humör! Det slutar ju alltid likadnat, att man blir irriterad på någon man älskar och så får man så jäkla dåligt samvete att man mår piss efter det. Jävla skit. Behöver svära av mig litegrann så ber om ursäkt för de fula orden. Jag vet inte varför det blir såhär. Det är ju verkligen nu man behöver tålamod, nu när Tilda är trotsig och gnällig nästan 80% av dagarna. Eller är hon det? Är det kanske bara jag som har så fruktansvärt dåligt humör så jag överreagerar på ALLT?... Fan jag vet inte. Vet bara att jag ska lyssna på lite Evanesence och vara arg ett tag, för sedan skiter jag i det här. Hoppas det släpper... Piss.

Kommentarer
Postat av: Petra

jag skickar MASSOR av stärkande kramar till dig och hoppas att det alldeles snart går över. Gör det inte det får du ringa och skälla/prata av dig på mig! =)

KRAM!!!

2009-12-21 @ 19:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0