Var tog den här veckan vägen?...

Tiden rusar fram. Jag har fått min första lön från jobbet och trivs som aldrig förr =D Nice att slippa ha föräldrapenning och a-kassa och äntligen tjäna sina egna oengar och kunna bidra till ngt här hemma. Här hemma ja... Tilda har blivit snorig... det blir nog inget mer dagis den här veckan och man ska tro på hur hon lät i eftermiddags... men det är ju helg snart ändå så det är ingen katastrof. Hoppas bara jag klarar mig. Vill ju inte behöva vara hemma och vara sjuk nu när jag trivs så bra på jobbet! Och det är så kul att arbeta på ett ställe som hela tiden utvecklas och vågar satsa lite.

Stackars Joppe håller just nu på att tapetsera hallen. Nej inte yttre hallen, den vid trappen. Ska bli samma grå tapeter som i vardagsrummet. Blir sååå fint!!

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Petra

Skoj med nya tapeter! =) Mindre skoj att tjoppan blivit sjuk! =(

Hoppas ni får en supermysig helg!!!

Kram på´dä!

/Petran

2009-08-28 @ 14:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0