Stortrivs

Jag älskar mitt jobb! Visst det är hårt slit med att få maten klar i tid och göra bra och spännande mat till barnen.  Kroppen får ta sina smällar, men det är LÄTT värt det!!! De är så söta de små underbarnen! Idag fick jag blommor av en lite flicka... Så sött!! Och det är så kul när de ropar "Mia" efter mig och bara ska prata och skoja med en! Efter bara två dagar! Jag känner mig verkligen välkommen! Och de kommer fram till en och ska kramas och mysa med en... godingar... Idag har vi ätit chili con carne. Trodde inte de skulle tycka om det så mycket som det faktiskt gjorde. Imorgon ska vi äta soppa och jag ska försöka baka lite bröd, om jag hinner =)

Det är så skönt att ha hemma Tilda och Joppe igen efter 5 dagar i Kalix. Tilda har vuxit så mycket på de här dagarna att jag blir alldeles chockad! Framför allt är det för hon har blivit så trygg och pappig som jag knappt känner igen henne! Det är så kul att se hur Joppe växer av stolthet för henne! Han är verkligen världens goaste pappa! Men jag saknar att vara hemma med henne lite när jag ringer hem på dagarna och hör hur kul de har och att Tilda surrar i bakgrunden. Men samtidigt STORtrivs jag med att jobba!

Imorgon är första dagen på Tildas nya dagis. Det ska bli spännande att höra hur det går, inte för att jag tror att hon kommer att reagera med något annat än lycka över att få träffa alla barn igen! Skulle ås gärna velat vara med och se henne när hon kommer dit! Får väl be Joppe ta en massa smygkort med mobilen och skicka till mig. Jag tror Joppe tycker det är lika kul med dagis som Tilda göra! Han älskar barn och att få vara med på dagis och busa med alla. Kanske får boka plats till honom oxå =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Så kul att höra att du trivs så bra på nya jobbet=)

GRATTIS igen!



Kram

2009-08-18 @ 20:41:29
URL: http://sambomedkatt.blogg.se/
Postat av: Hanna

Dom kanske behöver hjälp att hänga upp ett skåp på väggen då kan ju joppe hjälpa dom med det =) HAHA HAHA

2009-08-20 @ 22:13:21
URL: http://junttikkan.blogg.se/
Postat av: Hanna

Var john som var elak ser jag nu här... Du vet ´ju hur han är!

2009-08-25 @ 22:18:09
URL: http://junttikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0