Inte ensam på arbetsförmedlingen..

Ujujuj vad folk det är som är utan jobb idag.. Var på arbetsförmedlingen idag på möte. När jag anmälde mig förra veckan trodde jag inte mina ögon när jag kom in så var hela lokalen full med folk. Och kön till kundservice var oändlig. Jag avundas dom som har ett jobb de trivs med. Jag skulle så gärna vilja arbeta som livsmedelskonsult! Men det går trögt nu. Känns som jag bränt alla vägar snart. Tack vare korkade alkoholister som gör så man blir sjukskriven och foglossningar som leder till samma utväg... Jävla skit. Såg Inspectera-bilen köra omkring med en tjej i idag. Det skulle vara jag i den bilen... Om hon bara visste hur glad hon ska vara som får jobba... Suckar och biter ihop. Tänker på Dalai Lama... LYCKA!!! Inga destruktiva tankar. Jag ska banne mig vända det här till att sporra mig ännu mer att få göra det jag vill!

Vet inte om det gav så mycket lycka till er som läste idag. Men till mig som skrev så släppte en hel del. Och det här är ju min "dagbok" så... Stå ut! Snart kommer mer positiva ord! =)

Ps. Jag såg en Kajsa idag... Så fiiin!!! Såg precis ut som henne! Glad och drog i kopplet (!) =) Jag saknar henne så!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag håller tummarna för att du snart får ett jobb som du trivs med. Själv väntar jag på svar från ett jobb jag sökte för flera veckor sedan... Som hygien-/skadedjursteckniker på Inspecta i Norrköping. Jobbade inte du där förut, eller var det på Anticimex???



Kram å Lycka till!!!

2009-04-22 @ 17:03:21
URL: http://sambomedkatt.blogg.se/
Postat av: Martin

Hoppas det löser sig med jobb för dig snart. Det tror jag att det gör!

2009-04-22 @ 22:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0